  • Data: 2009-09-19 20:25:33
    Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pwz" news:h93e3o$p1i$1@inews.gazeta.pl

    > O, to kupuję. Bardzo dobry tzw. "tekst" - grzeczny, a zarazem zamykający
    > usta. Nawet jeżeli nie ma plakietki, można go zastosować.
    > pwz

    :) Stosuję taką zasadę - ktoś rozmawia ze mną grzecznie to i ja się staram
    :)
    Inaczej natomiast wyglądała moja rozmowa z jednym z pracowników PLAY'a
    (początki działalności sieci), kiedy to przymierzałem się do nich.
    Chłopaczek na starcie zaczął do mnie zwracać się "per ty" :O
    Nie ukrywam, że byłem lekko zszokowany takim podejściem. W końcu nie
    wytrzymałem i zapytałem się jego, w podobnym stylu w jakim się on ze mną
    komunikował, czy razem wódkę ze mną pił? :) - potem już rozmowa przebiegała
    wg. polskich standardów :)