  • Data: 2019-10-21 18:57:17
    Temat: Re: Mille CHF
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 października 2019 22:16:41 UTC+2 użytkownik Robert Sierant
    napisał:

    > no to muszę Cię zmartwić, kredyt w CHF mam, ale akurat nie w Mille
    > tylko, że jego oprocentowanie (dostałem w pt pismo z banku) to obecnie
    > 0,0548%, co miałbym chcieć z tym zrobić? kto mi kasę pożyczy taniej?

    A po ile - jeśli to nie tajemnica - "sprzedałeś franki" bankowi?

    > i czy któraś firma oddała dobrowolnie pobrane opłaty likwidacyjne
    > (czasem nawet 100% wpłaconej kasy?) otóż nie, działo się tak tylko w
    > przypadku prawomocnego wyroku sądowego

    Poprzednio pobranych to może nie oddali - ale przestali pobierać od reszty frajerów -
    którzy, dzięki odrobinie cierpliwości, aż takimi frajerami się nie okazali.