  • Data: 2019-10-21 21:42:59
    Temat: Re: Mille CHF
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-21 o 17:07, J.F. pisze:

    > Ale przeciez mozesz sobie wziac nowy kredyt.

    tak, ale po co? przecież byłby znacznie droższy

    > Jak sie np okaze, ze po uniewaznieniu kredytu z 300k zostanie do
    > splacenia np 50k.

    a skąd mogę wiedzieć, że cokolwiek mi unieważnią? pewne jest jedynie to,
    że musiałbym ponieść spore koszty nie mając gwarancji czegokowleik

    > No jak - libor+marza !
    > Kredyt w zlotowkach na ujemny procent - to jest cos :-)

    takie cuś to byłoby naprawdę niezłe turbo, ale nie wierzę w takie rzeczy

    > W jakim sensie masz ? To bedzie dobre i na nowy kredyt :-)

    1. mam oprocentowanie 0,06% i miałbym to zamienić na ~3,5%?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/