  • Data: 2011-03-17 15:22:02
    Temat: Re: Mille -- debetówka i dobre konto...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie zapominaj o tej karcie jako potencjalnym źródle kredytu na 9,9%
    > z prowizją 1%. IMO świetny produkt wielofunkcyjny. Naturalnie do każdej
    > konkretnej funkcji da się znaleźć coś lepszego, ale jak dla kogoś zaletą
    > jest posiadanie małej ilości kart, to dla mnie byłby to chyba domyślny
    > wybór w segmencie kart złoto-zwykłych. Choć nie wykluczam, że mają tu
    > pewne znaczenie miłe skojarzenia związane z tym bankiem, które posiadam. :)

    czy przypadkiem na KIS kredyt też nie jest oprocentowany 9,9% i jeszcze
    darmowe wypłaty z bankomatu są ;-)
    prowizji brak (albo promocja już się skonczyla - z kredytu na karcie nie
    korzystam, najwyzej rozkladam na raty to co kupie kk Polbanku - 5%
    prowizji za rozłożenie na 12 rat)

    w PiP czasem robię zakupy (nie mam po drodze), 3% zniżki za kartę
    rabatową oraz 3% cashback za debetówkę z dobrego konta czyli
    jak kupuję za 100 zł to płacę 97 zł i jeszcze 3% mi oddają (2,91 zł)
    czyli zamiast 100 zł wydaję 94,09 zł ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    tak wiem, że debetówka nie ma GP ale w tym wypadku (3% zwrotu) jej to
    wybaczam