  • Data: 2011-03-17 15:31:30
    Temat: Re: Mille -- debetówka i dobre konto...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ilt8uq$a5e$...@o...icpnet.pl...

    > czy przypadkiem na KIS kredyt też nie jest oprocentowany 9,9% i jeszcze
    > darmowe wypłaty z bankomatu są ;-)

    A nie wiem. Kiedy odmawiali mi jej wydania to było chyba 20%. Może i teraz
    jest 9,9%, nie interesowałem się ostatnio. Gdyby tak było, to produkt też
    bardzo dobry. Przelew z karty był płatny, bezpłatna była IMO wypłata z
    bankomatu - co może się wiązać z problemami z niskim limitem dobowym na
    transakcje gotówkowe, no i trzeba łazić. Akurat w Mille też łazić trzeba, bo
    przelew 9,9% tylko w oddziale, no ale przynajmniej nie trzeba porcjować po 2
    czy 3 tysiące jak się trafi na jakiś starszy bankomat.

    > ps
    > tak wiem, że debetówka nie ma GP ale w tym wypadku (3% zwrotu) jej to
    > wybaczam

    No tak, w tej konfiguracji zdecydowanie jest to wybaczalne.