  • Data: 2004-04-26 12:38:18
    Temat: Re: Millenium
    Od: "remeeq" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja polecam citi. Miałem konto i tu i tu. Doświadczenie z Millenium mam nie
    najlepsze, citi z kolei jest bardzo wyrozumiałe. A zabezpieczenia www ... no
    cóż, zauważ, że po aferze wszystkie banki zaoferowały łaty a to oznacza że
    też nie miały zabezpieczeń. poza tym citi kasę wszystkim zwróciło, nie
    reczyłbym w takiej sytuacji za Millennium.
    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
> [...]
    Waham