  • Data: 2004-04-26 16:19:45
    Temat: Re: Millenium
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > Zgadzam sie w 100% - wlasnie jestem zamykania konta (uparlem sie ze
    > zrobie to pisemnie bez wizyty w placowce) i musze powiedziec ze idzie
    > im to strasznie opornie. Wlasnie dzis wyslalem kolejne pismo do nich
    > :-)

    Ten typ tak ma.
    Gdzie indziej system jest totalitarnym autokratą. W Millennium dla odmiany
    należy stać na baczność w obecności procedury.

    > Prawda, i o ile na poczatku funkcjonowania millenetu odp poczta
    > wewnetrzna byla tego samego dnia, to teraz trzeba czekac ok tygodnia.

    I w dodatku gubią.
    Rozwaliła mnie odpowiedź z reklamacji: nie mogliśmy odpowiedzieć na
    poprzednią wiadomość, bo jej nie dostaliśmy. ROTFL! Gdzieś ją mam na
    pamiątkę.

    > Rownaja pod tym wzgledem do Lukasa.

    Nie mam porównania. Może i lepiej ;)

    --