eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMilleniumRe: Millenium
  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c6g40l$ehh$1@inews.gazeta.pl> <408bc90f$1@news.home.net.pl>
    <c6j1sh$9vi$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Millenium
    Date: Mon, 26 Apr 2004 18:19:45 +0200
    Lines: 38
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 62.121.95.45
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1082996194 62.121.95.45 (26 Apr 2004 18:16:34 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pskowronski.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:295778
    [ ukryj nagłówki ]

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    > napisał w wiadomości news:408bc90f$1@news.home.net.pl...
    >>
    >> Mają niesamowity bajzel. Ale jak już sobie konto założysz i przez
    >> kilka miesięcy wyprostujesz wszystko co spieprzyli, to działa cakiem
    >> OK.
    >
    > Zgadzam sie w 100% - wlasnie jestem zamykania konta (uparlem sie ze
    > zrobie to pisemnie bez wizyty w placowce) i musze powiedziec ze idzie
    > im to strasznie opornie. Wlasnie dzis wyslalem kolejne pismo do nich
    > :-)

    Ten typ tak ma.
    Gdzie indziej system jest totalitarnym autokratą. W Millennium dla odmiany
    należy stać na baczność w obecności procedury.

    >> Długi czas odpowiedzi na reklamacje.
    >
    > Prawda, i o ile na poczatku funkcjonowania millenetu odp poczta
    > wewnetrzna byla tego samego dnia, to teraz trzeba czekac ok tygodnia.

    I w dodatku gubią.
    Rozwaliła mnie odpowiedź z reklamacji: nie mogliśmy odpowiedzieć na
    poprzednią wiadomość, bo jej nie dostaliśmy. ROTFL! Gdzieś ją mam na
    pamiątkę.

    > Rownaja pod tym wzgledem do Lukasa.

    Nie mam porównania. Może i lepiej ;)


    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1