    From: Rafał <a...@m...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Millennium][Bilix] Nowe uslugi w bankach
    Date: Wed, 23 Dec 2009 14:46:05 +0100

    W dniu 09-12-23 11:55, Paweł pisze:
    > pgnig, enion, oni wciaz wysylaja miliony listow, ktore tanie nie sa,
    > ale znajac awersje tych firm do nowych technologii, to ani bilix,
    > ani zadna inna forma e-faktury nam nie grozi.

    Tu nie chodzi o awersję do nowych technologii, tylko o te biedne panie
    drukujące faktury i je wysyłające. Nikomu nie zależy, żeby ze związkami
    zadzierać.

    Inna sprawa, że odnoszę wrażenie że ani KIR ani banki się nie starają za
    bardzo w celu popularyzacji tego całego systemu. A jak nikomu nie zależy
    to ja nie wiem po co to wprowadzono. Przetestuje tak n-kę, ale z
    ciekawości raczej niż z potrzeby.

    --
    Raf