eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - Nowe logo, nowy imageRe: Millennium - Nowe logo, nowy image
  • Data: 2006-03-25 16:18:57
    Temat: Re: Millennium - Nowe logo, nowy image
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > co jest nie tak z ta obsluga?

    Zwykle nie tak polega na tym, ze nie ma zielonego pojecia na temat, dowolny
    temat zwiazany z bankiem, w ktorym pracuja. Jak sie trafi przypadek typu
    hard-core to nawet nie jest w stanie wyszukac informacji w komputerze/sieci
    korporacyjnej.

    Przyklad z nie tak dawno. Przychodze i mowie, ze chialbym z rezygnowac z
    odnawiania karty, ktorej termin waznosci konczy sie za jakies pol roku... A
    personel sru karte nozyczkami... Ja: o qrwa, ale za co... Personel: przeciez
    chcial pan zrezygnowac...

    Mogl bym caly wieczor takie przyklady. Mam tam konto od '97... ale naprawde
    tego chcesz ?

    MAd Hat
    ter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1