eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Millennium - coraz ciekawiejRe: Millennium - coraz ciekawiej
  • Data: 2007-09-09 07:32:31
    Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 9 Wrz, 09:23, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >
    > Natomiast obsluga poza standardowymi godzinami pracy na infolini jest, w
    > wiekszosci bankow (w niektorych to nawet w normalnych godzinach), zwykle
    > zenujaca. Nikt sie w niczym nie orientuje i jedyne co polecaja to
    > zadzwonic "dnia roboczego po 9 kiedy bedzie specjalista". Istnieje wiec
    > szansa, ze nawet jesli z kims bys sie polaczyl to nic bys sie nie
    > dowiedzial.


    Na infolinii jednego z bankow tak kolo 23-ej rozmowca przyznal mi
    sie, ze w nocy to oni praktycznie moga tylko zastrzegac karty i
    niewiele wiecej.

    Natomiast taka stala przerwa w odbieraniu wszelkich zgloszen od
    polnocy do rana jest bardzo nieciekawa, chyba, ze w tym czasie dziala
    numer oficjalnie sluzacy tylko do zastrzegania kart.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1