eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBankuRe: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
  • Data: 2013-12-13 23:26:24
    Temat: Re: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Próbowałem. Ciężko się przebić. Przynajmniej bez broni automatycznej ;-/

    Bo składałeś wniosek sam i dlatego możesz strzelać na ślepo, nawet z
    automatu.
    >
    > Póki co czekam na tę ostatnią opinię, a w międzyczasie składam
    > reklamację i wysyłam skargę do KNF.
    >
    Nie chodzi o to, abym zniechęcał, ale:
    - bank reklamację odrzuci powołując się na wewn. procedury, których nie
    znasz i nie poznasz,
    - odp. z KNF pewnie nawet nie uzyskasz.

    Pamiętaj, że analityk w kwestii Twojego kredytu jest jak kapitan na
    statku = pierwszy po Bogu. Zawsze może dać negata, bo stwierdzi, że "za
    duże ryzyko dla banku"...i próbuj walczyć z taką argumentacją ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1