-
Data: 2013-12-13 23:38:45
Temat: Re: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 13.12.2013 23:26, RobertS pisze:
>> Póki co czekam na tę ostatnią opinię, a w międzyczasie składam
>> reklamację i wysyłam skargę do KNF.
>>
> Nie chodzi o to, abym zniechęcał, ale:
> - bank reklamację odrzuci powołując się na wewn. procedury, których nie
> znasz i nie poznasz,
> - odp. z KNF pewnie nawet nie uzyskasz.
Cóż, poprzednio jak mnie wkręcili w konsolidację i zapomnieli o
maksymalnej liczbie produktów do konsolidacji (tzn. "panienka z okienka"
nie wiedziała o takim limicie i dopiero po wysłaniu wszystkiego do
analityka zgłosił sprzeciw formalny) to uczciwie oddali kasę za wypis z
rejestru gruntów i dokumenty z innych banków. I ponieśli limit produktów
do konsolidacji.
Może i tym razem dotrze do kogoś, że takie robienie sobie złej prasy nie
ma sensu?
Ech, tęsknię nieco za "starymi, dobrymi czasami" kiedy w banku można
zawsze było porozmawiać z osoba kompetentną dla całego procesu
zawierania umowy...
> Pamiętaj, że analityk w kwestii Twojego kredytu jest jak kapitan na
> statku = pierwszy po Bogu. Zawsze może dać negata, bo stwierdzi, że "za
> duże ryzyko dla banku"...i próbuj walczyć z taką argumentacją ;-/
Umowę już mam, teraz tylko natknąłem się na niedostatecznie sprecyzowane
warunki uruchomienia - w sumie nie miałbym pretensji (ok, chwilkę
marudziłbym na wymagania, ale pretensji bym nie miał) jakby od początku
powiedzieli "i do uruchomienia potrzebne będą opinie bankowe z dokładnie
takimi danymi".
To jest właśnie syndrom głuchego telefonu - brak sprawnej komunikacji
pomiędzy szczeblami decyzyjnymi, żeby "pierwsza linia" mogła sprawnie
obsłużyć klienta.
W każdym razie czuję się nieco jak tym filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=JtEkUmYecnk
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.13 13:36 osa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
Najnowsze wątki
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?