eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBankuRe: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
  • Data: 2013-12-15 13:36:37
    Temat: Re: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-12-13 19:43, Andrzej Lawa pisze:
    > NIE WIERZCIE ZAPEWNIENIOM pracowników Millennium!

    Potwierdzam. W związku z wprowadzeniem opłaty za obsługę kasową dla
    konta internetowego od 1. stycznia chciałem rozstać się z millennium z
    końcem roku. Panienka stwierdziła że nie ma takiej możliwości bo jest
    tylko miesięczny okres wypowiedzenia umowy lub w ramach porozumienia
    mogę zamknąć konto natychmiastowo. Zakwestionowałem to więc pani zaczęła
    gdzieś dzwonić, a ja nie miałem czasu więc umówiłem się, że wpadnę dzień
    później. Przygotowawszy "sprzeciw do zmian cennika" udałem się do
    oddziału gdzie pani stwierdziła że rozmawiała z guru jej sekty i
    się-nie-da-się z końcem roku. Oczywiście argument, że regulamin stanowi
    inaczej nie zrobił na niej najmniejszego wrażania bo guru mówi...
    Wyciągnąłem więc pismo, a panienka odmówiła przyjęcia sprzeciwu
    twierdząc że pisma może przyjmować tylko kierownik, którego - na
    szczęście - zaraz poprosiła. Ten dopiero przyjął pismo...

    Millennium jeszcze nie przebił GNB z poziomem obsługi ale gonią i jak
    tak dalej pójdzie to przegonią.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1