eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBankuRe: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!new
    s.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani
    pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
    Date: Sun, 15 Dec 2013 13:36:37 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 19
    Message-ID: <l8k7ok$5c4$1@dont-email.me>
    References: <l8fkhd$972$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 15 Dec 2013 12:36:36 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="741b44bfeeab14b884228ea46ea2ba86"; logging-data="5508";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19VIRIYjs1vt86lrxM5UWBF"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <l8fkhd$972$1@node1.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:O8DvsPn5a5Si4LnXpNCz3GzlEDk=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598556
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-13 19:43, Andrzej Lawa pisze:
    > NIE WIERZCIE ZAPEWNIENIOM pracowników Millennium!

    Potwierdzam. W związku z wprowadzeniem opłaty za obsługę kasową dla
    konta internetowego od 1. stycznia chciałem rozstać się z millennium z
    końcem roku. Panienka stwierdziła że nie ma takiej możliwości bo jest
    tylko miesięczny okres wypowiedzenia umowy lub w ramach porozumienia
    mogę zamknąć konto natychmiastowo. Zakwestionowałem to więc pani zaczęła
    gdzieś dzwonić, a ja nie miałem czasu więc umówiłem się, że wpadnę dzień
    później. Przygotowawszy "sprzeciw do zmian cennika" udałem się do
    oddziału gdzie pani stwierdziła że rozmawiała z guru jej sekty i
    się-nie-da-się z końcem roku. Oczywiście argument, że regulamin stanowi
    inaczej nie zrobił na niej najmniejszego wrażania bo guru mówi...
    Wyciągnąłem więc pismo, a panienka odmówiła przyjęcia sprzeciwu
    twierdząc że pisma może przyjmować tylko kierownik, którego - na
    szczęście - zaraz poprosiła. Ten dopiero przyjął pismo...

    Millennium jeszcze nie przebił GNB z poziomem obsługi ale gonią i jak
    tak dalej pójdzie to przegonią.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1