eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium -- względy bezpieczeństwaRe: Millennium -- względy bezpieczeństwa
  • Data: 2024-08-12 13:38:46
    Temat: Re: Millennium -- względy bezpieczeństwa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 12 Aug 2024 02:01:00 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Wylałem wszystkie swe oszczędności z Millennium do Aliora,
    > po czym chciałem sprawdzić, czy aby wszystko w porządku, ale...
    > Millennium zablokował mi dostęp do androidowej aplikacji
    > >>ze względów bezpieczeństwa<<...
    >
    > Próby odblokowania we własnym zakresie spełzły na niczym (nie
    > Fryderyku) -- podobnie było z próbą telefonicznego odblokowania...
    >
    > Bez zalogowania się do aplikacji nie ma mowy o zalogowaniu się
    > do Millennium via WWW...
    >
    > -=-
    > Ze względów bezpieczeństwa Millennium zabronił mi zweryfikowania
    > poprawności zleconego przelewu -- zwróci mi możliwość zweryfikowania
    > nie wcześniej niż o 8 rano, gdy przelew wyjdzie z banku Millennium...
    >
    > -=-
    >
    > Ktoś tu ma nierówno pod sufitem!!!
    >
    > -=-
    >
    > Aby było jasne -- Millennium nie twierdzi, że wprowadziłem złe hasło
    > a jedynie twierdzi, że bywa tak, iż bank (ze względów bezpieczeństwa)
    > blokuje dostęp! Do aplikacji loguję się odciskiem palca...

    Tak, trafiło i mnie. Zadzwonili po ~30min, i mówią, że
    przelew zaakceptowany, dostęp odblokowany.
    Nie sprawdzałem, czy zablokowali.

    No cóż, może i jest to dbanie o klienta. Gorzej, jakby gdzies w
    weekend było.

    Ciekawe jak długo jest strona operatywna po zleceniu przelewu ...
    zdążę potwierdzenie wydrukować ? :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1