  • Data: 2024-08-12 20:49:57
    Temat: Re: Millennium -- względy bezpieczeństwa
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12 sie 2024 o 18:29, Krzysztof Hałasa pisze:

    > 0603 pewnie,

    Być może tak.

    > to się lutuje lutownicą ("szczypcami").

    Nie mam... Podmuchałem chwilę HotAirem (do zaciskania koszulek) za
    ~12 pln i dotknąłem miedzianym grotem długim/szerokim jak rezystor...

    > Ciekawe jak byś lutował 0201.

    Zapewne bym nie lutował...

    > Niestety sprzęt inny niż nie-chiński noname jest dość drogi.

    > Natomiast (odpowiedni do SMD) mikroskop kosztuje kilkaset zł (z wyjściem
    > HDMI).

    Zbyt drogo jak na me potrzeby...

    Właśnie katuję TWS słuchawki -- tańsze niż promocyjny 1kg
    winogron w Biedronce... Mnie raczej takie ceny interesują... ;)
    Nie mają AAC ani tym bardziej aptX itd. -- tylko SBC; z tapów
    chyba tylko pauza/start; nie wiem, jak z ENC -- jeszcze nie
    rozmawiałem przez nie, ale poza tym są fajne!

    Następnym razem nie stopię obudowy, bo przed dmuchaniem wyjmę płytkę
    z obudowy... I obmyślę sposób przylutowania -- teraz przylutowałem,
    choć trochę krzywo i z nadmiarem lutowniczej mazi... (trzeba
    postawić maluteńka kropelkę)

    Może do rozlutowania posłużę się stosownym topnikiem?...
    Mam i masło, ;) i kalafonię, i różne pasty, i diabli wiedzą co...

    Wcześniej odkleiłem ścieżkę, teraz ścieżek nie ruszyłem, ale
    krzywo przylutowałem i roztopiłem obudowę... Wcześniej sprawdziłem
    rezystancję po przylutowaniu -- teraz nie, ale włącznik pracuje,
    więc chyba OK... (nie ma zwarć itd.)

    Mam kilka ;) takich włączników (każdy ma 3 gangi) i nie mam
    do nich zastosowania... Za jakiś czas zechcę przejść na
    ZigBee, przez co RF433MHz stanie się niezbyt przydatne...

    Mogę okleić ściany tymi włącznikami... ;)
    By z wielu miejsc włączać i wyłączać...
    Ależ fajnie!!!
    Tylko te baterie... ;)

    Ale są też włączniki/sterowniki self power czy coś
    takiego -- nie potrzebują baterii...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s