eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium -- względy bezpieczeństwaRe: Millennium -- względy bezpieczeństwa
  • Data: 2024-08-12 14:43:07
    Temat: Re: Millennium -- względy bezpieczeństwa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 12 Aug 2024 14:05:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > W dniu 12 sie 2024 o 13:38, J.F pisze:
    >> Tak, trafiło i mnie. Zadzwonili po ~30min,
    > Takie coś popieram.
    >
    > -=-
    >
    > Akurat ojciec miał zablokowany dostęp do konta i nieczynny
    > numer telefonu podany w Millennium a na domiar złego nie
    > mogłem zalogować się do a2mobile... Same blokady...
    > [ale poradziłem sobie... znaczy... ojciec poradził sobie...]
    >
    >> i mówią, że przelew zaakceptowany, dostęp odblokowany.
    >
    > Tuż po zleceniu -- OK, nawet popieram w razie nowego numeru
    > konta, ale dlaczego bank miałby czekać z weryfikacją aż do rana?...

    Bo w nocy nie pracuja :-)

    >> Ciekawe jak długo jest strona operatywna po zleceniu przelewu ...
    >> zdążę potwierdzenie wydrukować ? :-)
    > -=-
    > Zauważ, że w pierwszej wersji nawet nie mogłem sprawdzić, czy dobrze
    > zleciłem przelew...

    Z tego "odblokujemy dostęp" wnoszę, ze też nie móglbym sprawdzić.

    Ale ... przelew wysłałem, i ST sie ustawiła na stronie głównej, czy
    gdzie tam się ustawia. I była operatywna, a przynajmniej takie
    wrażenie sprawiała. W każdym bądź razie NIE wyświetło się nagle
    "dostęp zablokowany".
    Nie wykluczam, ze jakbym cos więcej spróbował zrobić, to by był błąd
    ... może nawet nieznany ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1