  • Data: 2024-08-13 16:16:03
    Temat: Re: Millennium -- względy bezpieczeństwa
    Od: Krzysztof Hałasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    writes:

    > Tzn.?

    No, wszystkie razem :-)

    > Jak później oczyścić taki rezystor?...

    Zwykły rezystor SMD 0603 (pewnie w paczce min. 10 sztuk) kosztuje
    mniej, niż czas poświęcony na jego "czyszczenie".
    Wiem, zakup może kosztować więcej czasu. Ale jeśli rezystor wymaga
    jakiegoś specjalnego czyszczenia (pomijając 5-sekundową kąpiel we FLU),
    to to jest bez sensu - one nie są jakoś specjalnie trwałe, w sensie
    liczby/czasu lutowań itp. Zwłaszcza nieodpowiednią lutownicą.

    > Z armaty do muchy... Sprawny włącznik RF433MHz kosztuje dychę.

    Nauka kosztuje. Akurat w tej dziedzinie nie jakoś specjalnie dużo
    (kiedyś było dużo, dużo drożej) - no ale na dychę nie mam żadnego
    argumentu.
    --
    Krzysztof Hałasa