eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Millennium] zbytni brak formalnosciRe: [Millennium] zbytni brak formalnosci
  • Data: 2002-09-18 10:42:43
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "WaSyL"
    > > Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    > > operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    > > podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.
    > >
    >
    > a co bys chcial ? ja zmienialem korespondecyjny adres po zalogowaniu do
    ivra
    > i pdoaniu wymaganych danych. bardzo to wygodne.

    dobra - ale wy obaj z Wojtkiem zostaliscie nagrani (zamiast papierka).
    Czytalem gdzies ostatnio, ze wymyslili dla kontroli jakosci pracy call
    center nawet zapamietywanie ekranow, ktore wywoluje operator - ma to
    pozwolic na sprawdzenie jak sobie radzil ze zgloszonym problemem.
    Po mojej wizycie myslicie ze zostal jakis slad w systemie - np to ze
    operator xxx zmienil dane z wersji AAA na BBB?
    Akurat zarowno BZWBK jak i Millennium maja taki sam system ICBS - w obu moje
    rachunki sa po migracji ze starych systemow, ale procedury jakze różne
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1