eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Millennium] zbytni brak formalnosciRe: [Millennium] zbytni brak formalnosci
  • Data: 2002-09-18 10:27:56
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    news:am9jor$gj6$1@news2.tpi.pl...
    > Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
    > - zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
    > adres i do widzenia.
    > Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    > operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    > podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.
    >

    a co bys chcial ? ja zmienialem korespondecyjny adres po zalogowaniu do ivra
    i pdoaniu wymaganych danych. bardzo to wygodne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1