eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Millennium] zbytni brak formalnosciRe: [Millennium] zbytni brak formalnosci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl
    !news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Date: Wed, 18 Sep 2002 12:42:43 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <am9la8$kgt$1@news2.tpi.pl>
    References: <am9jor$gj6$1@news2.tpi.pl> <am9ke0$9oa$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.tpi.pl 1032345736 21021 212.244.73.171 (18 Sep 2002 10:42:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Sep 2002 10:42:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4910.0300
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203105
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "WaSyL"
    > > Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    > > operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    > > podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.
    > >
    >
    > a co bys chcial ? ja zmienialem korespondecyjny adres po zalogowaniu do
    ivra
    > i pdoaniu wymaganych danych. bardzo to wygodne.

    dobra - ale wy obaj z Wojtkiem zostaliscie nagrani (zamiast papierka).
    Czytalem gdzies ostatnio, ze wymyslili dla kontroli jakosci pracy call
    center nawet zapamietywanie ekranow, ktore wywoluje operator - ma to
    pozwolic na sprawdzenie jak sobie radzil ze zgloszonym problemem.
    Po mojej wizycie myslicie ze zostal jakis slad w systemie - np to ze
    operator xxx zmienil dane z wersji AAA na BBB?
    Akurat zarowno BZWBK jak i Millennium maja taki sam system ICBS - w obu moje
    rachunki sa po migracji ze starych systemow, ale procedury jakze różne
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1