  • Data: 2022-10-17 12:43:38
    Temat: Re: Millennium znów oferuje lokatę na 3.5%...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 17 października 2022 o 12:15:54 UTC+2 Eneuel napisał(a):
    > Ale nie każdy z niej skorzysta... Tylko wybrani... Wybrańcy losu,
    > szczęśliwcy...
    > Oferta przywędrowała SMS...

    Ja im ostatnio napisałem reklamację na te SMSy - bo przestały być już z kategorii
    "nie rozśmieszać klientów",
    tylko zaczęły być z kategorii "wqurwianie klientów".
    Ciekawe, co odpiszą.
    Podobno jak się poskarżyłem, że nie mogę sobie użyć mojego starego aliasa,
    przypisanego do
    poprzedniego numeru klienta (numer klienta dostałem nowy, ale przelewy zdefiniowane
    się jakimś cudem przeniosły),
    to podobno wdrożyli jakieś wielkie prace informatyczne, żeby to umożliwić.
    Ale jeszcze nie skończyli, widać dałem im trudne zadanie ;>
    I sam nie pomyślałem - to dopiero samokrytyka - żeby ten alias przed zamknięciem
    poprzedniej umowy usunąć...
    Chyba że są jednorazowego użytku, jak hasła we francuzie - ale na to znalazłem
    sposób.
    Nie ma to jak banki - gry komputerowe - podobnie jest z płatnikiem, ostatnio pani
    księgowa dostała
    ponaglenie z ZUS, że im nie wysłała dokumentów za sierpień - rzeczywiście, są w
    "przygotowane" czy jak to się
    tam nazywa, niby się wysyłała, niby pokazywało fail - ale jakoś tak mało przekonująco
    że wyglądało jakby było OK.
    No i trzeba było tu i tam poklikać, żeby się ten certyfikat, co w jednym miejscu był,
    a w drugim jednak nie,
    jakoś się odnalazł - nie wiem jak, ale się odnalazł ;>