  • Data: 2022-10-17 14:20:19
    Temat: Re: Millennium znów oferuje lokatę na 3.5%...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17 paź 2022 o 12:43, Dawid Rutkowski pisze:

    > Ja im ostatnio napisałem reklamację na te SMSy - bo
    > przestały być już z kategorii "nie rozśmieszać klientów",
    > tylko zaczęły być z kategorii "wqurwianie klientów".

    Jestem zatem zacofany -- mnie nadal śmieszą. :)
    Akurat siedziałem na sedesie, gdy dostałem, więc
    szybko napisałem post...

    > Ciekawe, co odpiszą.

    > Podobno jak się poskarżyłem, że nie mogę sobie użyć mojego starego aliasa,
    > przypisanego do poprzedniego numeru klienta (numer klienta dostałem nowy,
    > ale przelewy zdefiniowane się jakimś cudem przeniosły), to podobno wdrożyli
    > jakieś wielkie prace informatyczne, żeby to umożliwić.

    Ogrom pracy...

    > Ale jeszcze nie skończyli,

    Nie od razu Kraków zbudowano...

    > widać dałem im trudne zadanie ;>
    > I sam nie pomyślałem - to dopiero samokrytyka - żeby ten alias przed
    > zamknięciem poprzedniej umowy usunąć...

    Mam sklonowane apki w telefonie -- odinstalowanie nie morduje klona,
    więc czasami muszę coś ponownie zainstalować, by pozbyć się klona...

    > Chyba że są jednorazowego użytku, jak hasła we francuzie - ale na to znalazłem
    sposób.

    Nie rozumiem.

    > Nie ma to jak banki - gry komputerowe - podobnie jest z płatnikiem, ostatnio pani
    księgowa dostała
    > ponaglenie z ZUS, że im nie wysłała dokumentów za sierpień - rzeczywiście, są w
    "przygotowane" czy
    > jak to się tam nazywa, niby się wysyłała, niby pokazywało fail - ale jakoś tak mało
    przekonująco że > wyglądało jakby było OK.

    Kiedyś miałem podobnie z ePłatnikiem via PUE -- teraz jestem
    ostrożniejszy i co jakiś czas sprawdzam...

    > No i trzeba było tu i tam poklikać, żeby się ten certyfikat, co w jednym miejscu
    był, > a w drugim jednak nie, jakoś się odnalazł - nie wiem jak, ale się
    odnalazł ;>

    Ciekawi mnie, że _Mastery_ i jemu podobni mnie wyzywają od świrów -- nie
    tFUrcUF: PUE, ePłatnika, Płatnika itd... Raz za razem ktoś wykrywa jakąś
    dziurę w składce zdrowotnej wymyślonej ciężką pracą Mateusza... Tysiące,
    może i miliony myślących ludzi łamią sobie głowy Nowym Ładem -- trwoniąc
    czas, który mogliby poświęcić użytecznej pracy...

    Podatkowe prawo RP jest nieustannie komplikowane, choć już jest
    (co najmniej) niejasne i nierzadko intuicyjnie stosowane...
    Zawsze znajdą się trolle broniące głupoty rzONdzOncyH...

    Zamiast prostych podatków (PIT, CIT, VAT, akcyzy...) mamy plejadę
    składek ZUS i miliony trolli (tak zwanych pracowników) broniących
    tej głupoty i płaczących jakoś tak: Boże, jak mi ciężko, jak jest
    źle, jak mało zarabiam... Trolle udają, że nie pojmują, iż ludzka
    pracowitość kierowana jest na rozkminianie wielkich zamysłów osób
    takich jak JKaczyński czy jego krewniak -- MMorawiecki...

    JKaczyński czy MMorawiecki utożsamiają się z Bogiem i panienką
    z piosenki -- ,,szukaj mnie, podążaj moim śladem''... Chcą być
    rozumiani, poznawani, ubóstwiani, kochani -- domagają się
    posłuszeństwa i uwielbiania...

    Miliony ludzi muszą szukać logiki tam -- gdzie jest chaos...

    Bóg zbudował logiczny świat -- poznawanie tej logiki ma sens
    i jest przyjemne a odkrycie jakiejś prawdy jest gratyfikacją
    wartą poświęcenia czasu...

    Polscy politycy budują obłędne prawo i domagają się (wzorem
    Boga) poznawania tegoż pseudoprawa...

    -=-

    Ale to ja jestem świrem, nieukiem, nieudacznikiem pasożytem,
    nie obrońcy ewidentnej głupoty...

    -=-

    Gdybym był autokratą dzierżącym pełnię władzy -- wiązałbym
    do drewnianego stołu ręce twórcom prawa i zadawałbym trudne
    pytania... Każdy błąd prawodawcy karałbym odrąbaniem fragmentu
    palca czy ręki -- dlatego stół musiałby być drewniany... ;)

    Kiedyś pisałem komputerowe programy i byłem w tym dobry.
    Tam było jasne -- nie ma niedopowiedzeń, są twarde reguły,
    nie ma ,,oczywistości'' itd... Jeśli program pracuje źle,
    to winny jest pisarz... Nawet wówczas, gdy błąd leży poza
    pisanym właśnie algorytmem z uwagi na jakiś błąd w sofcie
    komputera -- trzeba dostosować się do komputera i ogólnie
    do rzeczywistości...

    -=-

    Tymczasem wielkie ambicje MMorawieckiego czy JKaczyńskiego
    zderzają się z ich nikłymi możliwościami intelektualnymi...
    Karany jest za ten ,,dysonans'' ;) pracujący lud miast i wsi,
    leżący poza obrębem wybrańców, którym się ,,po prostu należy''...

    --