  • Data: 2009-08-05 10:56:20
    Temat: Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:ac31ee5c-1d94-446b-a46a-c76d26a3c753@w6g2000yqw
    .googlegroups.com

    > Prosze mnie zle nie zrozumiec, doceniam jak najbardziej prace
    > MałgosiK. Nie rozumiem tylko dlaczego klienci banku musza pisac na
    > forach zeby ktos zajal sie ich reklamacja - jakby normalne,
    > standardowe kanaly komunikacji z bankiem nie mogly wystarczyc.

    Bo znaczny procent pracowników partyline w mBanku to pospolite blondyny,
    które ogarnia przerażenie na samo "dzień dobry" ze strony klienta..., zaś
    rzeczowa pomoc klientowi w jego problemach to już Himalaje. A wynikiem tego
    jest to, że trzeba pisać na forum, grupę itp. - przykre, smutne ale
    prawdziwe.

    Podsumowując.
    Witamy w bankozaurze :)