eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMinął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
  • Data: 2009-08-05 14:54:45
    Temat: Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
    Od: MałgosiaK <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5 Sie, 12:30, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    > On 5 Sie, 04:31, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    >
    >
    >
    > > podaj mi nr reklamacji
    >
    > > MałgosiaK(mBank)
    >
    > He he he... Zaczyna sie robic jak na forum mB.
    >
    > W sytuacji krytycznej pojawia sie Swieta Malgorzata Na Bialym Koniu i
    > znikaja troski i problemy. Gawiedz wiwatuje i podrzuca kapelusze.
    > "Maksimum korzysci i wygoda!" tryumfuje.
    >
    > Prosze mnie zle nie zrozumiec, doceniam jak najbardziej prace
    > MałgosiK. Nie rozumiem tylko dlaczego klienci banku musza pisac na
    > forach zeby ktos zajal sie ich reklamacja - jakby normalne,
    > standardowe kanaly komunikacji z bankiem nie mogly wystarczyc.

    Z naszej strony staramy się reagować w sytuacjach gdy Klient
    sygnalizuje że gdzieś "coś" nie zadziałało
    Gwarantuję, że nie rzucam się na każdą reklamację :)
    Takie sygnały są dla nas istotne i staramy się je eliminować

    MałgosiaK (mBank)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1