eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMinął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.MISMATCH!postnews.google.co
    m!c2g2000yqi.googlegroups.com!not-for-mail
    From: MałgosiaK <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
    Date: Wed, 5 Aug 2009 07:54:45 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <2...@c...googlegroups.com>
    References: <h56hdn$359$1@news.interia.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    <a...@w...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 193.41.230.142
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1249484085 18672 127.0.0.1 (5 Aug 2009 14:54:45 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Aug 2009 14:54:45 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c2g2000yqi.googlegroups.com; posting-host=193.41.230.142;
    posting-account=wKexYwoAAAAM-ZeoZDF_54AdsT5MoEBh
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 LODZISA2, 1.1 LODZISA1
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.13)
    Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496499
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Sie, 12:30, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    > On 5 Sie, 04:31, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    >
    >
    >
    > > podaj mi nr reklamacji
    >
    > > MałgosiaK(mBank)
    >
    > He he he... Zaczyna sie robic jak na forum mB.
    >
    > W sytuacji krytycznej pojawia sie Swieta Malgorzata Na Bialym Koniu i
    > znikaja troski i problemy. Gawiedz wiwatuje i podrzuca kapelusze.
    > "Maksimum korzysci i wygoda!" tryumfuje.
    >
    > Prosze mnie zle nie zrozumiec, doceniam jak najbardziej prace
    > MałgosiK. Nie rozumiem tylko dlaczego klienci banku musza pisac na
    > forach zeby ktos zajal sie ich reklamacja - jakby normalne,
    > standardowe kanaly komunikacji z bankiem nie mogly wystarczyc.

    Z naszej strony staramy się reagować w sytuacjach gdy Klient
    sygnalizuje że gdzieś "coś" nie zadziałało
    Gwarantuję, że nie rzucam się na każdą reklamację :)
    Takie sygnały są dla nas istotne i staramy się je eliminować

    MałgosiaK (mBank)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1