  • Data: 2009-11-01 11:44:27
    Temat: Re: Mniej do OFE więcej do ZUS ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" hcjj5o$ile$...@n...onet.pl

    > Tyle, że w małym mieście/wiosce trudno jest zarobić. Poza tym co tam robić ?

    Jeździłem po wioskach, czasami widziałem masę ślicznych, ogromnych domów,
    czasami niestety tablice krzyczące SPRZEDAM... Powstawało jedno pytanie
    -- co robić na takiej wsi czy nawet na ,,przedmieściach'' oddalonych
    o 30 km od centrum miasta... Drogi dojazdowe śliczne, piękne, równe,
    czasami nawet całkiem szerokie... Domy okazałe, czyste, duże działki
    (nie na 250 metrów kwadratowych, ale hektarowe) i brak ludzi dookoła...

    Co robić?

    Odpowiedź ciśnie się na usta. Służyć Bogu!!! ;)

    Jak to co robić? Dzieci!!! Po co ludzie budują domy?
    Aby łomotać się tam i robić dzieci!!!!
    Każdy chyba powie to samo. Każdy, kto ma/zbudował taki dom.

    Pytasz, skąd brać pieniądze na życie?
    Zazwyczaj pada odpowiedź -- z banku lub z bankomatu. ;)
    Rzadziej -- od teściów lub od rodziny żony. :)
    Rzadziej, bo nie każdego stać na szczerość. :)

    Poza robieniem dzieci można jeszcze pić i kraść. :)
    Są osiedla nowych domów, gdzie nie ma alkoholu w promieniu 15 km. :)

    Jakbym miał żonę -- kupiłbym działkę i zbudowałbym dom lub kupiłbym od razu gotowy
    dom.

    Jeszcze 5 czy 7 lat temu mógłbym nabyć ;) od razu dziewczynę z domem lub domem
    budowanym.
    Teraz dookoła wrzeszczy kryzys. 5 czy 7 lat temu potencjalny teść szukał zięcia
    (także
    takiego jak ja? -- zwłaszcza takiego jak ja) ,,na gwałt'' dla swej dorastającej (na
    wsi
    15 lat dla dziewczyny to wiek całkiem poważny) pociechy, a teraz taki potencjalny
    teść
    myśli często i gęsto o sprzedaży tego domu czy działki... Smutne. Niektórzy myślą też
    o wzięciu dofinansowania. ;) Tych wolę omijać z daleka -- mają szmal na banki, mają
    na
    Telekomunikację Polską, na ogrzewanie nieboskłonu (na ogrzewaniu można oszczędzić
    majątki)
    i szukają jelenia, który im (im? raczej Telekomunikacji i instytucjom podobnym) da
    szmal...

    Ja jestem (jak niektórzy mówią) dla tych, którzy szukają Frajera, nie jelenia. :)

    -=-

    Z małej mieściny trzeba jechać do miasta po pracę lub na przykład zająć się
    bydlakami. ;)
    Na Suwalszczyźnie bydła pełno -- aż miło, ale chyba przewaga należy do tych z
    chlewami. ;)

    Tak czy siak -- na wsi przede wszystkim robi się dzieci. :)

    Łomoczą wszyscy równo -- i starzy, i młodzi. I zazwyczaj myślą też tylko o tym
    jednym.
    Niemal każda potencjalna teściowa i niemal każdy potencjalny teść patrzy na mnie jak
    na potencjalnego łomotnika ;) swojej pociechy. Gdzieś na drugi plan schodzi kolor ;)
    samochodu, jakim przyjechałem czy kolor ;) ubrania. ;) Podobnie z jakimiś innymi
    cechami typu zaradność życiowa czy gospodarność... Liczy się chyba przede wszystkim
    to, co zazwyczaj niewidoczne, ;) to, co ukryte :) na co dzień i odkrywane tylko przed
    lekarzami czy własną żoną... ;)

    Bardzo rzadkie są wypowiedzi typu:

    -- Masz samochód? [piechotą nie doszedłeś chyba tak daleko] Ja mam
    córkę i dom, przed którym stoisz. :) Możemy uzupełnić się. :)

    Raczej

    -- Masz coś w rozporku? ;) Ja mam córkę i dom,
    przed którym stoisz. :) Możemy uzupełnić się. :)

    Lub jakoś podobnie. I mierzą mnie (pewnie każdego przybysza mojej płci) długością
    i średnicą mego (ogólnie -- przybyszowego) penisa. ;) Czasami też zwracają uwagę
    na to, czy przybysz jest uprzejmy i ma sporo czasu na zbyciu -- w seksie pośpiech
    nie jest wskazany, o czym wiedzą doskonale matki nastoletnich pociech... :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'