    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moje Konto w banku i znajomy
    Date: Fri, 9 Jan 2004 22:38:06 +0100

    Witam

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:btn682$8lu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > To jezeli ma, to jak sie moge od tego uchronic, nie chce aby ktos moje
    > pieniadze pogladywal

    Jezeli nie chcesz to przenies sie do banku, gdzie nie pracuje
    zaden znajomy. I nie mow im do ktorego. Tak bedzie najlepiej.

    Jakby nawet znajomy kierownik nie mogl sprawdzic osobiscie
    stanu konta to przeciez moze 'nieformalnie' poprosic
    jakiegos pracownika, aby to sprawdzil.

    Chociaz znajomy moze zmienic prace, w nowym banku
    moze sie okazac, ze tez kogos znasz, itp.

    P.S.
    Ja mam konto w banku, gdzie pracuje moj kolega
    i nie bardzo sie przejmuje, ze moze sobie
    ogladac ile mam kasy.

    Pozdrawiam

    Marcin