  • Data: 2008-07-01 23:09:51
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "dl" <q...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:g4e4qc$t5j$1@inews.gazeta.pl...
    [...]
    > Gdyby mnie ostrzeżono o tym, że sprawdzenie salda w bankomacie
    > Multi jest płatne -- nie miałbym żalu.[...]

    Eneuelu/Leszku: ostrzeżono, jeśli uznajesz, że ostrzeżeniem jest TOiP, który
    powinieneś był przeczytać. Ewentualnie masz rację, że nie ostrzeżono Cię,
    jeśli NIE uznajesz taryfy opłat i prowizji, ale wtedy też nie ostrzeżono o
    *żadnych* innych opłatach, których z drugiej strony nie ma w multi tak
    wiele,

    BTW myślę, że właściwie chodzi Ci nie o sam fakt opłaty, ale o to, że
    pracownik banku nie wyrecytował Ci listy tego, za co będziesz płacił. Cóż...

    Bank prawdopodobnie zniesie tę opłatę (ja zniósłbym) w ramach "przyszłej
    dobrej współpracy" itp. bzdur, ale faktem jest, że IMHO Cię o tej opłacie
    ostrzeżono. I tak, jak opisałem w innym poście w tym wątku: to kwestia
    oferty i braku opłat za inne "oczywiste" rzeczy typu przelewy, hasła
    jednorazowe (co akurat mnie w BZBWK zdziwiło strasznie, ale trudno - taka
    ich oferta, że tylko 5 SMS jest gratis) itp...

    > Dlaczego stan konta nie zmienił się tuż po wpłacie?
    > (wpłacałem w godzinach pracy banku -- nie po zamknięciu,
    > nie w weekend itp.)

    Albo na potwierdzeniu, albo na ekranie wpłatomatu po zakończeniu transakcji
    jest wyświetlona informacja, że saldo zostanie powiększone w ciągu jakiegoś
    czasu (o ile pamiętam 1-2 godziny). A czemu? Nie wiem - ten typ tak ma ;)

    > Jeszcze NIGDY nie spotkałem się z sytuacją taką, że za podanie
    > mi stanu konta w banku prowadzącym to konto -- skasowano ode
    > mnie jakiekolwiek pieniądze! :) I dla mnie ta sytuacja, jaka
    > mnie spotkała w Multi, jest paranoją. :)

    A wiesz co ceniłem w pekao sa? Możliwość darmowej wpłaty/wypłaty dowolnej
    kwoty na konto w kasie dowolnego oddziału banku w Polsce. I wkurza mnie to,
    że praktycznie (chyba) w żadnym innym banku tego nie ma, tylko wszędzie są
    za to pobierane opłaty. No ale patrzę na resztę oferty i żyję z tymi
    opłatami, bo jestem ich świadom (bo czytałem TOiP), a i nie wpłacam/wypłacam
    gotówki w kasie za często...

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|