  • Data: 2008-07-04 13:38:50
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "." g4knns$3f0$...@n...news.neostrada.pl

    > to że Ci nie dają tego odczuć to nie znaczy że nie jesteś :)

    A w którym jestem i na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    Może wypowiadaj się we własnym imieniu. :)

    > widocznie miał do tego powód i było to zgodne z obowiązującym prawem
    > gorzej jakby udzielał informacji postronnym (bez " ")

    Udzielał na przykład pracownikowi tegoż banku, ten zaś swojej ,,narzeczonej'',
    która była jego narzeczoną tylka na czas pobierania tych informacji :) i która
    te informacje przekazywała zaprzyjaźnionym :) duchowmnym rzymskokatolickim ze
    Szczecina. :) (i która była tak głupia, że mi o tym opowiedziała, choć może
    niezupełnie wprost i otawrcie; nawet mam zdjęcia pracownika PeKaO i księży,
    z którymi rozmawiała; zrozumiała, że jako informatorka zarobi mniej, :) niż
    jako moja żona -- w pewnym sensie więc zdradziła swoich ,,opiekunów'' tak,
    jak Judasz swego Mistrza)

    Niemal każdy pracownik PeKaO miał dostęp do danych z kont klientów. :)
    Wystarczyło tylko znaleźć podejście :) do kogoś, kto tam pracuje. :)
    (a że od niepamiętnych lat najlepszym podejściem do mężczyzny jest d...
    Jest dobrze wychowan kobieta, więc...)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'