  • Data: 2008-07-04 13:45:47
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Nowakowski" g4kd8o$igj$...@n...dialog.net.pl

    > Ojej. A jeśli jednak nie ostrzegą Cię 5 razy przed pobraniem należnej
    > opłaty, to dalej będziesz wylewał żale i łzy?

    Żale to chyba wylewała bankierka, gdy zamykałem tam konto około 10 lutego 2007 roku.

    Jak już pisałem -- wizyta w banku kosztuje mnie więcej niż te 3 złote.
    W nagłówku postu masz moje współrzędne geograficzne (podaję te same od
    lat; przez jakiś czas jedna współrzędna była nieco inna, ale 3 sekundy
    nie zrobią wielkiej różnicy w pieniądzach; błąd wziął się stąd, że na
    rączce miałem gips :) i zapisałem na mapie wyliczone współrzędne
    niewyraźnie) więc możesz policzyć, czy piszę prawdę. :)

    Samochód mój (choć niemal ćwierćwieczny) pali w miejskiej jeździe
    niecałe 8 litrów ON na 100 km. (około 670 km z 50 litrów)

    -=-

    WBK zabrał za wyciągi -- zwrócił.
    Zabrał za niechciane ubezpieznie karty -- zwrócił.
    Zabrał raz jeszcze :) za wyciągi -- zwrócił.

    Przed płatnymi usługami kilka razy mnie tam uprzedzano,
    choć oczywistością było, że te usługi są płatne.

    -=-

    Tlenofon (VoIPowy operator) nie rozłączył romowy -- zwrócił
    pieniądze, czyli anulował rozmowę w całości. Wszelkie inne
    reklamacje rozpatrywał na moją korzyść bez szemrania. :)

    -=-

    Polbank -- sprawdzałem stan salda w bankomatach Polbanku,
    LukasBanku i WBK za freeko za każdym razem. :)

    -=-

    Może chcesz przykłady z mojego życia ,,biznesowego''?
    U mnie kient miał zawsze racje co do pieniędzy, choć
    czasami wyjaśniałem, że co do innych spraw -- myli się.
    Czasami dzieliłem się z ims stratami finansowymi, gdy
    trudno było określić, kto zawinił.

    I nie tyle o pieniądze tam chodziło, co o tak zwaną zasadę,
    zgodnie z którą nie żyje się dla pieniędzy. :)

    -=-

    Bogu niech będą dzięki, że na samym początku nowej współpracy
    z Multi spotyka mnie coś takiego!

    Ja ten bank polecałem ludziom, którzy by na mnie psy wieszali.

    Nic z tego polecania nie mam (poza narzekaniami i być może ponocą
    z przechodzeniem na internetowe płacenia, czyli stratą mego czasu)
    i nic mieć z tego tytułu nie chcę poza spokojem, który bym stracił,
    gdyby Multi (czy jakikolwiek bank) by nawalił tak, jak nawala Polbank
    (ze swym systemem) czy Multi (ze swymi pułapkami) lub inne
    banki -- chociażby Getin.

    Bogu niech będą dzięki za to, że za 3 złote mam tego banku dosyć!!!
    I że te 3 złote dotyka mnie bezpośrednio, bo w oczy mi nikt z moich
    znajomych nie powie, o co chodzi, ale nienawiść pozostanie i zakwitnie,
    a nawet zaowocuje tak, że w pewnym momencie żyć się odechce!!! I za
    jakieś 20 lat dowiem się znienacka, o co chodzi!!!

    Ślą SMSa ze spamem za SMSem!!! Z ofertami, z pozdrowieniami itd...
    A opłata za sprawdzenie salda -- ukryta!!!

    -=-

    Jak na razie -- porównanie Multi z WBK wypada jak porówanie
    cwaniaka z uczciwym człowiekiem. Poniekąd nic dziwnego, bo
    korzeni Multi na próżno szukać w Wielkopolsce, która raczej
    słynie z ucziwości i pracowitoścni, nie z cwaniactwa. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'