  • Data: 2008-07-04 13:36:02
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz" g4l1cf$klp$...@n...onet.pl

    > Skuszę się jednak na pytanie: domagasz się jednorazowego zwrotu opłat i już
    > więcej nie skorzystasz z takiego sprawdzania salda, czy bank ma Cię do wsze
    > czasy zwolnić z tych opłat?

    Nie pamiętam, abym kiedykolwiek :) od kogokolwiek :) domagał się tego, co
    mnie nie należy się od tego kogoś, a jak już zauważyliśmy (i co sprawdziłem,
    zanim napisałem post inicjujący ten wątek) bank pobrał zgodnie z umową. :)

    A teraz ja, zgodnie z umową, :) wypowiem współpracę bankowi, chyba że bank
    ów dobrowolnie:

    -- zwróci mi pieniądze za sprawdzenie
    -- uzna, iż za sprawdzanie salda w ich bankomacie nie powinien pobierać ani grosza
    -- przeprosi mnie (a wraz ze mną innych swoich klientów) za zaistniałe
    nieporozumienie
    -- zlikwiduje tę opłatę.

    Ale ja NIE DOMAGAM SIĘ!!! Nie rób ze mnie bandyty!!! Ja nie domagam się.
    Ja tylko zauważam, że albo bank tak postąpi, albo (ZGODNIE Z UMOWĄ)
    wypowiem mu wpółpracę. Nic na siłę. Nic z przemocą. I nie muszą podejmować
    tej decyzji nagle, w pośpiechu... Mogą podjąć spokojnie, bez ponaglania,
    tak szybko jak potrafią :) bez narażania się na podjęcie decyzji błędnej.

    Ja akurat mam ponoć depresję, więc i mam gonitwę myśłi, która sprawia,
    że nie mogę myśleć powoli, zatem podjąłem swą decyzję już dawno. :)
    Po co mam te swoje goniące myśli gonić -- gdzieś po krzakach czy
    w innych miejscach... ;)

    -=-

    Wolę pogonić do Centrum Europy (50 km stąd) i na Europaradzie pstryknąć
    (zdjąć) nowym nabytkiem panienkę, która mi się niesamowicie podoba :)
    i o której rozmyślam od kilku tygodni, :) przeglądając jej fotki, które
    zrobiłem jej ja i które zrobili jej inni... :)

    Wypatrzyłem oczy (tak, że prawie nie widzę) kupiłem aparat (wczoraj,
    czyszcząc kartę mBanku niemal do zera -- za czterogigową kartę pamięci
    już zapłaciłem kartą Citi) wyspałem się (odespałem kilka niedospanych
    nocek, korzystając z kojącego :) deszczyku) i przed niespełna dwiema
    godzinami dowiedziałem się znienacka o tym, że panienkę najprawdopodbniej
    ustrzlę :) z nowej spluwy :) w pobliskiej Suchowoli, gdzie mieszka i gdzie
    praduje ze swoim bezjądrowym ;) i zadłużonym chłopakiem ;) jako tamburmajorka. :)
    (wszystkie tamburmajorki paraduja z taki chłopakami; mażoretki zas ze zmutowanymi
    cieniasami -- też bezjądrowym) ;)

    -=-

    Multi i jego prowizja? Dobrze, że o niej napisałem tutaj...
    W protiwpołożnym bym o tym zapomniał...
    Makulaturę nadal mogę wpłacać:

    -- w Eurobanku (trzy miejsca w Białymstoku)
    -- w BGZ (co najmniej dwa miejsca w Białymstoku)
    -- w Polbanku (trzy miejsca w Białymstoku)
    niby system zły, ale pieniądze (ze 400 złotych
    miesięcznie aby nie oberwać belką po kieszeni)
    można tam wpłacić awaryjnie i mieć je pod ręką
    w karcie debetowej na tak zwany wszelki wypadek
    -- w WBK (nie wiem, ile miejsc w Białymstoku)

    Na Multi ani nie zaczyna się świat, ani nie kończy. :)

    -=-

    Panienka (o której pisałem) jest śliczna. :)
    Nie... Nie śliczna -- prześliczna. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'