    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Sat, 5 Jul 2008 15:38:08 +0200

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Ależ ja się zgadzam. Ale wolno im. Nikt nie zmusza do korzystania.
    > Leszek się kreuję na taką amerykańską macdonaldową cipę (przepraszam za
    > wyrażenie), która jak nie ma napisane na kubku z kawą dupnymi literami
    > że "TO GORĄCE", w formie migającego neonu, to się sparzy i będzie miał
    > pretensję.

    Gdybyś umiał czytać, zauważyłbyś, iż ja nie chcę (wzorem owej sławnej
    cipy) domagać się przed sądem odszkodowania, a jedynie zauważam, że
    zamknę tam konto -- zgodnie z umową i regulaminem. :)

    I chyba cała rozprawa toczy się o tym, czy ja mam prawo do tego
    zamknięcia (i pozbawienia banku wpływów) czy nie mam. :)

    Napisałem wyraźnie, że na większe finansowe straty naraził mnie ów bank
    nieczynnym wpłatomatem. Musiałem cofnąć ;) się do tak zwanego miasta (do
    centrum) a dojazd tam jest teraz jakby ;) utrudniony, zaparkować w strefie
    płatnego parkowania (zwanej przeze mnie siedliskiem, lub strefą, szatana),
    wpłacić i wrócić... Uszkodzony wpłatomat jest na drodze wiodącej do mego
    ,,domu'', dlatego go najpierw wybrałem.

    -=-

    Nie chodzi o te 3 złote, lecz o to, że bank pobiera nieuzasadnione niczym
    pieniądze bez uprzedzenia. I nie chodzi o odszkodowanie, lecz o moje
    stwierdzenie, że takich banków nie chcę.

    -=-

    A cała burza chyba rozgrywa się tylko dlatego, że ileśtam pieniędzy bank
    straci na takich sprawdzeniach, bo uprzedzeni ludzie nie będą sprawdzali. :)

    -=-

    Wracając do cipy... Jakoś nie Hamerykanie marzą o pracy i życiu w Polsce,
    ale na odwrót. :) Tak więc ich system uważamy za lepszy od naszego, ale
    z tego systemu (z ich prawa, z ich państwa) wyśmiewamy się? :) Nie jest
    to aby schizofrenia? :)

    -=-

    Ja nikomu nie zabraniam korzystania z ,,usług'' banków łapiącymi klientów w pułapki.
    Kto chce -- może korzystać. Ja nie chcę :) I nie szukam prawników, którzy mi pomogą
    w odzyskaniu utopionych ;) pieniędzy!!! Ostrzegam innych przed tą praktyką. :)
    W pewnym sensie wykonuję (bezpłatnie) pracę kobiety zatrudnionej w tym banku.

    I aby było jasne -- wyjaśniam, że konto zamknę, o ile bank uzna swoją praktykę
    za dobrą. :) Nie zamknę dziś czy jutro, bo mam te dni zarezerwowane do czegoś
    innego. Można mi wierzyć lub nie, ale bank (ten czy inny) nie jest dla mnie
    bogiem, wokoło którego kręci się całe moje jestestwo. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'