  • Data: 2008-07-05 15:59:49
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Jeżeli w którymś poście używasz słowa złodziejskie i wielowykrzynika,
    > automatycznie powodujesz, że w moich oczach Twoja wypowiedź wygląda tak:

    > yada, yada, szczek

    > Autentycznie.
    > Nie czytam dalej tego co piszesz. Tak po prostu.

    Wreszcie przyznałeś się -- nie potrafisz czytać,
    lub raczej czytanie przychodzi Ci z trudnościami.

    Dla mnie wykrzykniki nie zamieniają wypowiedzi w 'yada, yada,
    szczek' -- nawet nie wiem, co ten zestaw liter ma znaczyć. :)

    -=-

    -- Ile kosztuje opieka nad dzieckiem w przedszkolu?
    -- 300 złotych miesięcznie plus ewentualne usługi dodatkowe.
    -- A jakie to usługi?
    -- Na przykład udzielanie informacji o stanie zdrowia dziecka. :)

    -=-

    Jak coś komuś powierzam, to raczej powinienem mieć wgląd w stan tego czegoś. :)
    Oczywiście zawsze są wyjątki. Jeśli udzielenie takiej odpowiedzi byłoby kosztowne,
    to mogłaby być ona płataną, ale ta płatność musiałaby być WYRAŹNIE ZAZNACZONA, gdyż
    zwyczaj nakazuje, aby tego rodzaju usługi dodatkowe świadczono niejako za freeko.

    Czy ekspedientka w sklepie pobiera za udzielenie odpowiedzi na pytanie o cenę
    sprzedawanego produktu? A mogłaby -- bo przecież taka odpowiedź jest wysiłkiem,
    za który ktoś musi jej zapłacić. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'