eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti -- ZONK!!! › Re: Multi -- ZONK!!!
  • Data: 2008-07-05 16:04:48
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > I własnie chodzi o coś takiego -- aby człowiek świadomie podejmował decyzję.
    > Tłumaczenie (usilnie przez niektórych podejmowane) się zawartością TOiP jest
    > nietrafione, albowiem nikt o zdrowych zmysłach nie spodziewa się takiej opłaty.
    >
    > Wspomniany WBK nie ma wpłatomatów -- wpłaca się surowce wtórne do kasy,
    > a kasjerka za freeko udziela informacji (niejako mimochodem) o stanie salda.

    Ale wspomniany WBK pobiera 1pln za sprawdzenie salda w bankomacie :)
    Oprocz tego udostepnia bezplatna mozliwosc sprawdzenia salda przez siec,
    pytanie w okienku itd.

    > Obsługa jest potrzebna do czegoś innego. Właśnie do tego, aby pomóc, aby
    > zwrócić uwagę na pułapki (często nieświadomie zastawione) aby doradzić
    > tak, żeby klient był zadowolony z obsługi i podpowiedzi.
    To by bylo dzialanie na szkode banku, skoro bank te pulapki swiadomie
    ustawil. A pracownik nie moze dzialac na szkode pracodawcy :)

    > Czyż sprawdzanie zawartości portfela z kartami lub dokumentami nie jest
    > powszechną czynnością? IMO każdy to czyni wielokrotnie w ciągu każdego
    > dnia, często nawet podświadomie.
    >
    >> bank musi to udostepnic komp-letnie darmo!!!
    >
    > Raczej ;) tak. :)

    I udostepnia. Ale nie wszystkimi kanalami. Niemniej mozna to zrobic gratis.



    Wieslaw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1