  • Data: 2008-07-06 22:07:23
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

    "otrov" g4o3ev$1j6$...@n...wp.pl

    > Jak masz dużo ważniejszych spraw na głowie, to będąc zdrowym na umyśle,
    > nie zawsze możesz wiedzieć ile masz w portfelu. Szczególnie po tzw.
    > maratonie zakupowym.

    > Analogicznie z kontem - zlecając X płatności w miesiącu, zakładając Y
    > lokat, które regularnie się kończą, mając Z wpłat miesięcznie nie jest
    > możliwe bycie pewnym salda bez sprawdzenia.

    Przed dwoma laty liczyłem pieniądze z dokładnością do jednego grosza, :)
    albowiem miałem ich mało i musiałem prowadzić zdyscyplinowany tryb życia
    finansowego. Zapiski z różnych dni przechowuję do dzisiaj. :)

    A dziś liczę pieniądze z dokładnością do 5 tysięcy złotych. ;)
    Mnożą się i mnożą na tak zwaną potęgę, a im więcej wydaje, tym
    więcej mi zostaje. :)

    -=-

    Teraz liczę skrupulatnie kilogramy, albowiem przed około 10 dniami
    postanowiłem zrzucić 5 kg masy swojego ciałka. :) No i od wczoraj
    wskazówka wagi lokuje się poniżej 68 kg. Optymalną (założoną) masą
    jest 67 kg. Dziś, po męczącej (mam strzaskane kolana -- chudnięcie
    oraz suche powietrze ma im właśnie dopomóc, przynajmniej w moim
    odczuciu) peregrynacji poprzez Centrum Europy, zapewne zobaczę
    na wadze mniej niż 67.5 kg. :)

    -=-

    Ale mam pieniądze poukładane na kontach oszczędzających i gdy stan
    któregoś odbiega niepokojąco od 400 złotych, wiem, że coś jest źle. :)

    -=-

    I ja stan swoich kont we wszystkich bankach sprawdzam regularnie
    co najmniej codziennie, aby wiedzieć, ile mam. :) (choć i tak nie
    wiem, bo liczenie pieniędzy nie jest moją mocną stroną)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'