  • Data: 2006-06-09 09:23:50
    Temat: Re: Multi - bank dla cierpliwych
    Od: "JotKa" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1kv4741ezjmmh.1jv3ycnfkayq3$.dlg@40tude.net...

    > wpłacam. Takiego po prostu mam pracodawcę. Dla Multibanku to jest bariera
    > nie do przejścia. Usłyszałem, że gdybym miał wpływy na konto od pracodawcy
    > to nie ma problemu, ale skoro sam wpłacam to nie ma zmiłuj się, bank
    > rozkłada ręce.

    To masz problem z pracodawcą a nie z bankiem.
    Dziwisz się, że chcą mieć pewność co do systematycznego zasilania konta
    środkami z pensji wobec pozostawienia do Twojej dyspozycji większych
    środków? Ich pieniądze, ich ryzyko. Może jesteś uczciwy ale któregoś dnia
    możesz nie dotrzeć do banku (z różnych powodów) i nie wplacisz kasy i co
    wtedy, "przepraszam ale nie mam"? Daj spokój...

    --
    Pozdrawiam,
    J.