  • Data: 2007-03-20 19:41:37
    Temat: Re: Multi nie zamknie mojego konta
    Od: Robert <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polecenie zapłaty? Jeśli o to chodzi, to nie widzę nic nielogicznego w wymaganiu
    > zamknięcia tej usługi.

    A ja widze problem i totalny brak logiki. Polecenie zaplaty jest
    podpiete do konta a nie kotno do polecenia zaplaty (razy kilka polecen
    zaplaty). Rozumiem, ze musze czekac na przerozne terminy "splywania"
    danych odnosnie platnosci karta debetowa, ze linia kredytowa staje sie
    wymagalna.
    Ale zeby nie moc zamknac konta bo jest polecenie zaplaty? W ten sposob
    nie moglbym sprzedac samochodu bo podpiete jest ubezpieczenie do samochodu.
    Co w takim razie jest nadrzedne: zamkniecie konta czy polecenie zaplaty?
    Na dobra sprawe jest to jedna z nielicznych rozczarowan odnoscie Multi.
    Brakuje mi banku podobnego do Multi w UK :(

    Robert