  • Data: 2004-04-23 21:32:06
    Temat: Re: MultiBałagan (?) czy o mnie chodziło z tym s
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KK" napisał:

    > Oo, to chyba dobre określenie (bez urazy dla nikogo) ;)

    Ale to prawda. Do tego smutna prawda. Juz jakis czas temu myslalem ze poziom na
    pbb osiagnal dno i ze sie poprawi. Niestety nic z tego - jest coraz gorzej i
    osiągane sa kolejne dna ;-( Zupełnie jak na Wiejskiej ;-((
    Ps. kolejne dno zostanie osiągnięte jak VW czy Lukas podwyższy opłaty ;)

    > No właśnie - ja się z tym do końca nie mogę zgodzić. Kiedyś nie było aż tylu
    > tak skrajnych opinii. Osobiście nie uważam, że mBank/Inteligo/cośtam to syf.
    > A ludzie tu wchodzą, czytają i widzą "Skandal! Lukas ukradł mi 100 zł!" itp
    > itd :)

    Masz rację. Pozostawie bez komentarza wydawanie opinii na temat
    banku/produktu/etc. o którym sie nie ma pojecia, albo na podstawie opinii
    jakiegoś krzykacza. A takich ostatnio coraz więcej.... dlatego później taki tu
    śmietnik i archiwum bzdur ;-/

    > PS. No dobra, Pekao to rzeczywiście syf ;)))))))))))))))

    Buehehehe ;) A tak na serio, to widac to po wynikach - ludzie zaczęli mocno
    głosować nogami. I słusznie zresztą ;) Dlatego stworzyli Xelion, bo marka pekao
    zaczyna sie już negatywnie kojarzyć (coś jak CPN kiedyś).
    ;-))

    --
    Witek