  • Data: 2004-04-23 18:51:33
    Temat: Re: MultiBałagan (?) czy o mnie chodziło z tym s
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I o duperelach wciąż się tu rozmawia :)

    Oo, to chyba dobre określenie (bez urazy dla nikogo) ;)

    > Nie miałem tam nigdy konta, ale wystarczyło poczytać grupę żeby tego nie
    > żałować ;) To jest rola doradcza dla mnie.

    No właśnie - ja się z tym do końca nie mogę zgodzić. Kiedyś nie było aż tylu
    tak skrajnych opinii. Osobiście nie uważam, że mBank/Inteligo/cośtam to syf.
    A ludzie tu wchodzą, czytają i widzą "Skandal! Lukas ukradł mi 100 zł!" itp
    itd :)

    > To na pewno (bez uraz), widzę to też po sobie :)

    :)
    pzdr
    Krzysiek

    PS. No dobra, Pekao to rzeczywiście syf ;)))))))))))))))