-
Data: 2004-04-17 11:32:56
Temat: Re: MultiBałagan ? Nie! Język polski jeszcze nie zna właściwego określenia na to co się dzieje.
Od: "omfumu" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Jacek Pełka" <j...@c...com.pl> napisał w wiadomości
news:slrnc7vtb4.28s.jacek@diabelek.freebsd.home...
> Witam
> Pod koniec marca założyłem MultiKonto - wszystko odbyło się szybko
> i sprawnie.
Obiektywnie rzecz biorąc nastąpiła tutaj poprawa. Ja zakładałem z miejsca
jak tylko się pojawił w moim mieście efektem czego było założenie czterech
produktów (różnych kont w różnych konfiguracjach) skutkiem niekompetencji
załogi. Oczywiście trzy z nich natychmiast po otwarciu trzeba było zamknąć.
Ale do dzisiaj na hasło pt. moje nazwisko każdy Konsultant się dziwi po co
mi było tyle kont.
> Jednocześnie złożyłem wniosek o limit kredytowy i wysłałem
> pocztą historię rachunku z obecnego banku + zaświadczenie o zarobkach +
> oświadczenie o rezygnacji z limitu w obecnym banku.
Jeżeli w Multi na przyszły raz - wyłącznie pocztą poleconą z potwierdzeniem
odbioru. Inaczej niestety chłopcem do bicia będziesz Ty.
> W ubiegły piątek telefon z MB - nie dostali dokumentów.
Standard. Infolinia MB jak widać wciąż do miejsca gdzie plecy kończą swoją
szlachetną nazwę.
> Umówiłem się
> żeby dali znać za tydzień czy dokumenty doszły.
Jak byłem ich klientem nigdy coś takiego jak ich inicjatywa telefoniczna nie
miała miejsca.
> W środę zadzwoniłem
> sam,
Objaw zachowania zdrowego rozsądku. Z MB należy tak zawsze.
> multilinka sprawdziła i powiedziała mi że dokumenty doszły,
Zgodnie z zasadą, że Klientowi przyjemniej wysłuchać miłej nieprawdy niż
niemiłej prawdy ponieważ uczucie olewania źle wpływa na wizerunek banku u
swoich Klientów. Zasada ta zasadniczo obowiązuje wszędzie lecz niewszędzie
jest stosowana tak ortodoksyjnie. W MB myślę, że stanowi złotą zasadę
kontaktu z Klientem, z całą pewnością w Multilinii.
> decyzja będzie najpóźniej na początku przyszłego tygodnia.
jak wyżej
> A dziś zadzwoniła pani z którą rozmawiałem w poprzedni piątek i
> twierdziła że dokumenty jednak nie doszły.
Czas na Colgate, czas na prawdę.
> Była bardzo zdziwiona,
> gdy powiedziałem jej że w środę dowiedziałem się czegoś wprost
przeciwnego.
Wzgląd na PR banku ze swoim Klientem nigdy nie pozwala na przyznanie się do
niefachowości Koleżanki/Kolegi. Ponieważ zaś mamy do czynienia z materią tak
ulotną jak słowa, łatwo wmówić Klientowi dziecko w brzuch, że to jednak on
coś źle zrozumiał. PR banku rośnie, Klient cieszy się, że mimo popełnianych
przez niego błędów Bank jak dobra Mama nie bierze ich pod uwagę i po prostu
troszczy się o niego. [miejsce na łzy wzruszenia]
> Mam wrażenie że mają tam niezły burdel.
Mam pewność, że niezależnie od tego kto i gdzie odbierał, czy w placówce czy
w Multilinii, mieli niezły brak porządku eufemistycznie przez Kolegę nazwany
słowem na b. Słowo to jest adekwatne do tego co się dzieje w PKO
(niezależnie od końcówki), ale jest niestety zbyt łagodne na określenie tego
co się działo w MB w okresie kiedy byłem ich klientem. Język polski nie
przewiduje jeszcze pojęcia na to co będzie najprawdopodobniej dane Tobie w
doświadczeniu przez ten Bank. W tym sensie MB wzbogaci z pewnością zakres
słownictwa używanego na określenie b....lu w zakresie synonimów, jak też - z
pewnością - niejednokrotnie przyczyni się do nabycia praktycznej znajomości
niektórych słów uznanych za niecenzuralne przez Kolegę.
> Wrażenie dodatkowo spotęgowane
> rozbieżnymi informacjami uzyskiwanymi na multilinii - w zależności od
> tego kto odbierze telefon.
Lepsza w tym zakresie jest tylko infolinia Idei, tam nie dzwonię już nigdy.
Ale multilinki i multilinkowie szybko się uczą bałaganiarstwa, i szybko
stracisz chęć kontaktu z tym bankiem.
> Może ktoś kto ma tam konto dłużej podzieli się wrażeniami z korzystania?
Opisywałem kiedyś jak na mnie Pani nakrzyczała za to że przynoszę kasę do
wpłaty w oddziale o 1857 ponieważ właśnie zamknęła i rozliczyła kasę tego
dnia?
Owszem opisywałem, poszperaj w archiwum pod omfumu.
> Mój przypadek to norma czy właśnie przypadek?
Smutna norma. Jak będziesz już zdecydowany zmienić bank, daj znać.
Pozdrawiam
omfumu
któremu jeszcze po roku od rozstania robi się brrrrrrrrrrrrrrre na myśl o
bankowości spod znaku BRE
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.04 11:45 omfumu
- 17.04.04 12:57 KK
- 17.04.04 19:56 Jarek Andrzejewski
- 20.04.04 20:14 Piotr Grzegorz Skowroński
- 22.04.04 22:10 KK
- 20.04.04 19:06 KK
- 23.04.04 16:39 Piotr Grzegorz Skowroński
- 24.04.04 01:12 Piotr Grzegorz Skowroński
- 24.04.04 01:15 Piotr Grzegorz Skowroński
- 28.04.04 19:31 Jacek Pełka
- 29.04.04 08:08 rsa127
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...