  • Data: 2004-04-16 19:48:13
    Temat: Re: MultiBałagan (?)
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:c5p4o1$a6e$1@inews.gazeta.pl...
    > Dwie na dwie reklamacje rozpatrzone pozytywnie (drugiej zapewne w
    większości
    > banków nie rozpoznaliby pozytywnie), zero stresów przy zakładaniu konta,
    > otrzymywaniu kredytu i karty kredytowej.
    > Generalnie bardzo pozytywne wrażenia mam, aczkolwiek czasem za długo muszę
    > czekać w kolejce ;]

    ja tam. jestem ogolnie zadowolony z uslug Multi, raczej chwale i polecam..
    nie znaczy to ze wszystko bylo ok..

    - centrala gdzies zagubila (!!!) moje dokumenty o linie kredytowa, ktore
    zlozylem w oddziale..
    musialem skladac ponownie, bo zalezalo mi na czasie..
    - reklamacja dotyczaca udzielenia kredytu ciagnela sie ponad termin, byla
    nawet reklamacja dotyczaca trybu reklamacji ;)
    - zlozylem pismo o udzielenie na pismie zgody na inne kredyty (takie
    warunki stawia kredyt mieszkaniowy),
    i pomimo swoich wymogow, zgode dostaje ale ustnie telefonicznie prez
    oddzial... na moj sprzeciw okazalo sie
    ze analityk juz jest na urlopie... czekalem kolejna 2 tygodnie..

    natomiast obserwuje systematyczna poprawe zarowno procedur w banku, jak i
    odpowiedzi na reklamacje..
    np. dzis w nocy skladalem reklamacje na transakcje karta, po czym od razu
    dostalem numer reklamacji, bylo pytanie czy maja na reklamacje odpowiedziec
    pisemnie czy moze telefonicznie, a dzis dostalem telefon ze reklamacja
    rozpatrzona pozytywnie.

    tak wiec jest duza poprawa, choc pewnie nie wszedzie... ale w wielu
    przypadkach w takich oddzialach zawodza ludzie...

    pozdro
    SirmarK