  • Data: 2004-04-17 11:45:33
    Temat: Re: MultiBałagan (?) czy o mnie chodziło z tym syfem?
    Od: "omfumu" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:408106f8@news.home.net.pl...
    > Multi zrobił mnie w balona jak gówniarza, zabrał mi mój czas i nerwy,
    skosił
    > ze mnie kilka złotych, odrzekł że nie ma możliwości (ROTFL!) zwrotu kasy
    > która im się IMO nie należała, "zapominał" się skontaktować ze mną mimo
    > obietnic, a na koniec nie umiał zamknąć mojego konta w regulaminowym
    czasie.
    > Zresztą, już to przerabialiśmy.

    Podpisuję się obiema rękami. Mnie zrobił tak samo.

    > Oczywista sprawa, że zdecydowana większość klientów ma swoje sprawy
    > załatwiane bezproblemowo. Gdyby było odwrotnie, bank musiałby zwinąć
    > działalność. I stąd osoby, które - tak jak ja - miały z tą firmą przykre
    > doświadczenia, brzmią niewiarygodnie wobec tłumu zadowolonych.

    Ten tekst jest tak dobry, że pozwolisz - wstawię go sobie do siga.

    > Zauważ proszę, że na Multi nie narzekają tylko osoby dyżurne - BREżercy i
    > oszołomy, do których mam zaszczyt się zaliczać - ale co jakiś czas pojawia
    > się post osoby, która grupy nie śledzi regularnie. I wówczas schemat jest
    > identyczny:
    > Autor pytania: Mam problemy z Multi, tracę nerwy, co za syf. Czy to norma?
    > Dyżurny BREżerca: Stary, faktycznie syf, też miałem problemy, omijaj.

    Czy chodzi o omfumu? Czy mnie wywołujesz do tablicy?

    > Nie jestem jedynym dyżurnym na tej grupie. A czytelnicy pbb, tak jak Ty i
    ja
    > mają pojęcie o tym co to jest bank i na czym polega jego działalność. Ile
    > już błędów, niespójności, dziwacznych procedur, przykładów olewania
    klienta
    > zostało tu przytoczonych, nie sposób zliczyć.

    Święte słowa.

    > Poza tym, Multi był pierwszym bankiem, który aż tak mi się naraził. Na
    całej
    > linii porażka. Tak jakby robili to specjalnie według metody "kopnąć
    > Skowrońskiego". I ja mam ich lubić? Czy może powinienem się zamknąć i
    > uwierzyć, że to wszystko mi się przyśniło, a Multi to dobry bank?
    >
    > O nie.

    Piszesz, a jakbyś mi z serca wyjmował to co i ja chciałbym napisać. W
    miejsce 'kopnąć Skowrońskiego' wystarczyłoby wstawić "kopnąć omfumu"

    Pozdrawiam wszystkich grupowiczów

    omfumu
    co grupę czytał nieregularnie
    a teraz już owszem regularnie czytać będzie

    -----
    --Piotr Grzegorz Skowroński a.d.2004