eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - reklamacjaRe: MultiBank - reklamacja
  • Data: 2006-08-16 06:42:27
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > salvado wrote:
    >
    >
    >>witam,
    >>
    >>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    >>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    >>udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    >>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    >>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    >>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    >>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    >>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    >>karty złożyłem reklamację.
    >
    >
    > Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.
    >
    > p. m.
    >
    >
    tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym
    kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę
    się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku
    dni jest ona zastrzeżona.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1