eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - reklamacjaRe: MultiBank - reklamacja
  • Data: 2006-08-16 06:38:06
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik j...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:
    > salvado <j...@g...pl> napisał(a):
    >
    >
    >>witam,
    >>
    >>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    >>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    >>udzielenia odpowiedzi na reklamację?
    >
    >
    > To naturalne w Multi :) kumplowi nie odpowiadali przez 3 m-ce a w
    > rekompensate dali jakiś pseudo-skaj notatnik i smycz Multi :)))))))
    >
    > Swego czasu "straciłem kontrolę"
    >
    >>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    >>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    >>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    >>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    >>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    >>karty złożyłem reklamację.
    >
    >
    > A tu nie wiem o co Ci chodzi - zastrzegli SWOJĄ karte.
    >
    >
    To nie ulega wątpliwości. Pomijając sprawę mojej spostrzegawczości :-),
    spodziewałem się, że jeśli trafia do banku zagubiona karta klienta, to
    bank powinien (?) tegoż klienta o tym powiadomić. I tylko o to mi
    chodziło, gdy składałem reklamację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1