eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - schodzi na psy › Re: MultiBank - schodzi na psy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Misiu <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - schodzi na psy
    Date: Mon, 10 May 2010 15:00:14 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 24
    Message-ID: <hs900n$3132$1@news2.ipartners.pl>
    References: <hs8ogo$2t76$1@news2.ipartners.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: piekna-gts.2a.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1273496407 99426 217.153.90.242 (10 May 2010 13:00:07
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 May 2010 13:00:07 GMT
    In-Reply-To: <2...@r...googlegroups.com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100509-1, 2010-05-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526862
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-05-10 13:28, k...@g...pl pisze:
    > Zgadzam się z Tobą, rzeczywiście Multi zszedł na psy, mówiąc
    > kolokwialnie. Najgorsze to, że za bardzo nie widzę za bardzo innej
    > instytucji, która by mogła poprowadzić moje podstawowe konto w Multi.
    > Z kart w Multi już zrezygnowałem, bo miałem same problemy i reklamacja
    > goniła poprzednią reklamację. Wygląda na to, że tam w Multi to
    > najlepiej mieć tylko rachunek, korzystać z najprostszych usług i nie
    > wydziwiać za bardzo.
    > Zapytam jeszcze o jedną rzecz, słowo "ostatnio" to ile to mniej więcej
    > jest? Wczoraj, tydzień, miesiąc, kwartał czy pół roku, a może kilka
    > lat temu?

    Jeśli pytasz o zdanie, że ostatnio dobrą ofertę ma ING, to miałem na
    mysli powiedzmy ostatnie tygodnie. Wprowadzili wreszcie wykonywanie
    przelewów wewn. 24h/dobę, no i wypłaty ze wszystkich bankomatów za
    rozsądną cenę (w koszcie karty).

    Jeśli pytasz o zdanie: Nieco poważniejszy problem to czas rozpatrywania
    reklamacji. Kilka lat temu wystarczało im na to kilkanaście dni.
    Ostatnio zajęło im to ponad 4 miesiące. To tutaj ostatnio znaczny jakieś
    5 miesięcy temu. :)

    --
    http://voip.stegny.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1