eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Date: Sun, 11 Jan 2004 10:43:06 GMT

    "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> wrote in message
    news:btr0gb$5vp$1@news.onet.pl...

    > ja juz to pisalem na pbb,
    > niewiem kiedy byles w Multi w sprawie KK
    > ale IMO maja nie we wszystkim dopracowane procedury do naszych realiow..
    > dziwi mnie to tym bardziej ze jest mBank i Multi wiec procedury powinny
    sie
    > w miare pokrywac, a dwa ze powinni sie uczyc na bledncy pracedurach w
    jednym
    > i drugim banku.

    To i ja sie dolacze do tych narzekan... Zachcialo mi sie przeniesc karte z
    Multi do mBanku.
    Ok 10 listopada zlozylem wypowiedzenie z prosba o zamkniecie karty z koncem
    miesiaca w CUF przy Senatorskiej.
    24 listopada okazalo sie, ze karta juz nie dziala, zagladam przez kanal
    internetowy, zadnego sladu, ze kiedykolwiek mialem karte. Chociaz nie,
    sklamalbym... w historii mozna odnalezc splaty karty. Zlapalem za sluchawke
    i zlozylem reklamacje na zbyt wczesne zamkniecie karty.
    Po tygodniu oddzwania do mnie pracownik Multi (z CUF przy Krolewskiej!!!!!!)
    i pyta o co mi chodzi. Wiec wyjasniem, ze zlozylem wyrazna dyspozycje z
    terminem zamkniecia karty i dzieki ich postepowaniu zostalem bez karty. Pani
    zapytala mnie czy podczas wizyty zwrocilem karte (!!!!), ja ze nie bo
    dyspozycje skladalem w pierrwszej czesci miesiaca a karta miala zostac
    zamknieta na koniec. Potam zaczynaja sie pytania kto przyjal ode mnie
    dyspozycje, jak wygladal, bo oni nie pamietaja. Mowie, ze mnie to nie dziwi,
    bo dyspozycje skladalem na Senatorskiej, a kto przyjal to moga sobie
    sprawdzic na pismie ktore im zostawilem, a jak je zgubili to w mBanku.
    Dochodzimy do wspolnego porozumienia, ze nie ma tu zadnej winy CUF przy
    Krolewskiej i ze zostanie wyslana informacja do dzialu reklamacji, ze to nie
    dotyczy ich (Krolewskiej) oraz ze ktos inny do mnie oddzwoni i mi wyjasni
    czemu tak sie stalo... Reszty sie zapewne domyslacie... zadnego kontaktu ze
    strony Multi juz nie bylo. Hehe... przy najblizszej okazji kontaktu z Multi
    innego niz internet zapytam co z moja reklamacja. Pewnie sie okaze, ze
    zostala wyjasniona, zadnej winy banku nie bylo, a klient byl zadowolony ze
    sposobu jej wyjasnienia ;).

    Maciej