eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce › Re: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
  • Data: 2009-06-05 13:43:38
    Temat: Re: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ja "zamknąłem" KK Visa Gold w Multibanku październiku 2008 r., tzn
    > złożyłem stosowną dyspozycję, karta po 3 miesiącach zniknęła z
    > podglądu. Jak się jednak dowiedziałem w okolicach kwietnia 2009 r.
    > (ponad pół roku!) karta została tylko zastrzeżona.

    Co chciałeś osiągnąć 'zamykając' kartę i co to określenie oznacza?
    W MultiBanku zinterpretowano to jako zastrzeżenie i ja chyba to samo bym
    na ich miejscu uczynił, choć mam pewne wątpliwości czy nie chodziło ci o
    wypowiedzenie umowy karty kredytowej, czego skutkiem także jest
    zastrzeżenie, ale pociąga i inne następstwa jak likwidacja limitu
    kredytowego. Bez jasnej i nie poddającej się interpretacji dyspozycji
    klienta jednak nie odważyłbym się zlikwidować limit kredytowy.

    > Jak się dowiedziałem,
    > karta zostanie faktycznie zamknięta po kolejnych 3 (!) miesiącach
    > czyli gdzieś w okolicach wakacji 2009 r. (prawidłowo złożona
    > dyspozycja w placówce została złożona w październiku 2008 r.).

    Prawidłowa może i była, ale czego dotyczyła, czyli co rozumiesz i co ma
    rozumieć bank za 'zamknięcie' karty?
    Nie byłoby bezpieczniej używać terminów używanych w umowie i regulaminie?
    Zamknięcie karty jest jakimś dziwnym tworem językowym, a to tworzy pole do
    interpretacji i rzadkim zjawiskiem jest by interpretacje stron były
    zbieżne. Czym to grozi? Pytanie retoryczne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1