eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyceRe: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
  • Data: 2009-06-05 14:55:56
    Temat: Re: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    K.K. pisze:
    > Co chciałeś osiągnąć 'zamykając' kartę i co to określenie oznacza?
    > W MultiBanku zinterpretowano to jako zastrzeżenie i ja chyba to samo bym
    > na ich miejscu uczynił, choć mam pewne wątpliwości czy nie chodziło ci
    > o wypowiedzenie umowy karty kredytowej, czego skutkiem także jest
    > zastrzeżenie, ale pociąga i inne następstwa jak likwidacja limitu
    > kredytowego. Bez jasnej i nie poddającej się interpretacji dyspozycji
    > klienta jednak nie odważyłbym się zlikwidować limit kredytowy.

    PISEMNIE w placówce banku (mam podpis pracownika, pieczątkę) na FIRMOWYM
    druku Multibanku została złożona :

    Dyspozycja Zamknięcie Rachunku Karty Kredytowej.

    Poniżej w treści posiadacz karty (czyli ja), zwraca się o :
    "Zamknięcie rachunku karty kredytowej i zastrzeżenie niżej wymienionych
    kart (tutaj wpisujemy numer, datę, rodzaj karty itp.)."

    Dodam, że wcześniej (i później) taka sama dyspozycja, na tym samym druku
    były realizowane normalnie.

    > Prawidłowa może i była, ale czego dotyczyła, czyli co rozumiesz i co ma
    > rozumieć bank za 'zamknięcie' karty?
    > Nie byłoby bezpieczniej używać terminów używanych w umowie i
    > regulaminie? Zamknięcie karty jest jakimś dziwnym tworem językowym, a to
    > tworzy pole do interpretacji i rzadkim zjawiskiem jest by interpretacje
    > stron były zbieżne. Czym to grozi? Pytanie retoryczne.

    Zamknięcie to zamknięcie, a nie zastrzeżenie. Nie widzę problemów z
    rozróżnieniem tych terminów i nie rozumiem dlaczego uważasz, iż mam
    problem z terminologią.

    Wszystko było dokonane na firmowych drukach Multibanku, w placówce,
    potwierdzone i zaakceptowane przez pracownika banku.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1